احلى دنيا
لا تكتفى بالنظر الى المواضيع بل كن اول من يبدى برأيه فيها
شارك معنا واثبت انك موجود

ادارة / أحلى دنيا

احلى دنيا



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لعبه البيت بيتك

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 4:26 am

يا عم خليك انت فى مززك واجانب بتوعك
وسبنى انا فى حالى
وكل واحد بقى واللى يعمله
هههههههههههه
ولا ايه

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 12:37 pm

هههههههههههههههههه
يخرب عقلك انت وهو
ايه يابنى انت هو انتوا مفكرنها سايبه كده
وخططوا انكم تخرجوا وظبطوا يعنى الموضوع
بس مين يا بابا انت هو هيوافق انكم تخرجوا
يلا استاذ منك ليه على جوه مفيش خروج خالص

فينك ياامانى العيال هيجننونى
ال هيخرجوا ال

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
¨°o.O§ NoGa §O.o°¨
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 95
العمر : 23
الموقع : spidermanahmed22@yahoo.com
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 1:17 pm

ههههههههههههههههه هتقـدى تعملى ايه يعنى يا بوسى

احنا رجاله البيت اكيد وماحدش هيمنعنا من الخرج

وبعدين ماحدش راضى يعمل حاجه ف البيت ده

يبقى نقعد ليه بقى ؟؟ هههه

احنا نخرج نروح النادى ونشترى شويه حاجات من دمياط

ونبقى نرجع بالليل بقى وانتوا طيبين هههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 1:49 pm

ههههههههههههههههههههه
اوك خلاص موافقه
روحم اشترم شويه حاجات
انما حاجه تانيه مش ينفع
فاهمينى طبعا
ههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 4:56 pm

ايه ده ايه ده ايه ده
مين اللى بيتكلم
امشى يا بت انتى ادخلى ع غرفتك
وانت ياد يا صغنن انت جبتلى الكلام
شوف يلا انت رايح فين انت كمان
او فوت ع اصحابك الصغار العب معاهم او اى حاجه وسيبونى فى حالى

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 5:10 pm

هههههههههههههههههههه
نسيبك فى حالك ليه يعنى
مش بنعرف نسيب حد فى حاله
عاجبك ولا ---------
ههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 5:18 pm

بت انتى يا صغننه انتى اقعدى ساكته
يعنى اوزعه وصغيره وغلباويه ؟

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 5:22 pm

هههههههههههههههههه
ايه ده دا انا تبهدلت فى البيت ده على الاخر
والله كده حرام طيب لما اشوفك
هوريك هعمل فيك ايه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 5:58 pm

يعنى انتى 101 سم
وامانى 103 سم
واحمد 22 سم
ويا عالم دعاء كام

دا ايه بيت الاقزام ده

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   السبت يونيو 20, 2009 6:16 pm

هههههههههههههههه
سبنالك الطول ياعموره
وبعدين اسكت بقا انا زعلانه منك والله
يلا سيبنى فى حالى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الأحد يونيو 21, 2009 1:41 am

اولا لما تكلمى واحد 175 سم يبقى تسكتى خالص وتدارى انت وهى فضيحتكم
ثانيا انتى عارفه ان انا مقدرش ع زعلك خالص
بس ليه ؟

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
¨°o.O§ NoGa §O.o°¨
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 95
العمر : 23
الموقع : spidermanahmed22@yahoo.com
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الأحد يونيو 21, 2009 3:44 am

هههههههههههههههههههههه يعنى كلهم 100 وانا 22

مش يا عم عمرو لما اشوفك هههههههههههه

ع اساس انك انت اللى برج ايفل يا ولاد

تقولش الواد 1000 سنتى ولا حاجه

هههههههههههههههههههههههههههه

ع رأى المثل انا مش طويل واهبل Smile انا قصــير واوزعه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا جعان اوى بجد هو حد بيذاكر اشغله الغساله تساعده ف المذاكرة ههه دى بتعمل مويسقى سلو انما ايه

بجد بجد فظيعه اوى هههههههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الأحد يونيو 21, 2009 6:21 am

انت عبيط يابنى
ايه لما اشوفك دى
وبعدين لو قابلتنى انت واثق اوى انك هتشوفنى ؟

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الأحد يونيو 21, 2009 8:03 am

عمروه بعدين هقولك انا زعلانه ليه

وبعدين نوجا لو جعان
قول عاوز تاكل ايه وانا اقوم احضرلك الاكل
بس يعنى ياريت حاجه اعرف اطبخها

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
¨°o.O§ NoGa §O.o°¨
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 95
العمر : 23
الموقع : spidermanahmed22@yahoo.com
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الأحد يونيو 21, 2009 3:54 pm

اقتباس :
انت عبيط يابنى
ايه لما اشوفك دى
وبعدين لو قابلتنى انت واثق اوى انك هتشوفنى ؟


هههههههه تقصد ايه يعنى يا عمرو ؟؟ مش فاهمك

اقتباس :

وبعدين نوجا لو جعان
قول عاوز تاكل ايه وانا اقوم احضرلك الاكل
بس يعنى ياريت حاجه اعرف اطبخها


اى حاجه تقـدرى تطبخيها الواحد هيموت م الجوع

هاتى اى حاجه ع زوقك انتى ههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الأحد يونيو 21, 2009 5:29 pm

على كده احنا نطلب جاهز
احسن يعنى بدل ماتروحوا المستشفى
لولا خايفه عليكم كنت طبختلكم اى حاجه
هههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
¨°o.O§ NoGa §O.o°¨
عضو فعال
عضو فعال
avatar

عدد الرسائل : 95
العمر : 23
الموقع : spidermanahmed22@yahoo.com
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 25/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الأحد يونيو 21, 2009 11:46 pm

ههههههههههههههههههه

يعنى انتى عاوزة تجربى فينا ولا ايه

ع العموم ماشى هههههه

جربى كده يمكن تنفع وتخلصى منا

ولو عاوزة سم شوفيه فى اى سوبر ماركت قريب

هههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الإثنين يونيو 22, 2009 1:01 am

مش فاهمنى
دا شىء طبيعى ههههههههههه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


انا خارج يا بوسى تيجى معايا نتمشى شويه

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الإثنين يونيو 22, 2009 7:37 am

اكييييييييييد جايه معاك
داانا يابنى ماصدقت
بس هتودينى فين بقا ؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الإثنين يونيو 22, 2009 8:44 am

بقولك نتمشى يعنى مش هنروح مكان معين
هنتمشى ندردش شويه واجيبلك لب ودره هههههههه

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الإثنين يونيو 22, 2009 9:04 am

هههههههههههههههههههه
ماشى يابتاع اللب والدره

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الإثنين يونيو 22, 2009 9:35 am

ماشى يا بتاعت اللبن والفراوله
هههههههههههههه

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الإثنين يونيو 22, 2009 9:44 am

هههههههههههههههههه
تانى لبن خليها فراوله وبس

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ĢσŁ∂ĕή_βσy
انـسـان فـقـد ظـلـه
انـسـان فـقـد ظـلـه
avatar

عدد الرسائل : 1503
العمر : 27
الموقع : فى عالم بلا حدود
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 11/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الإثنين يونيو 22, 2009 10:50 pm

هههههههههههه
والله لأخليكى نايمه واشربك لبن غصب عنك
فى حد مش بيحبه

_________________

دقيقه حداد ... على المذاكره


FiDo DidO Is BacK
BrB BrB BrB
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7ladonyaa.com
bocycat
المشرف العام
المشرف العام
avatar

عدد الرسائل : 4744
العمر : 24
الموقع : أسيـــ قلبه ــــرة
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لعبه البيت بيتك   الثلاثاء يونيو 23, 2009 10:36 am

ههههههههههههههههههه
انا بقى مش بحبه
وبعدين انا مش هنام خالص غير لما اطمن انك نمت

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لعبه البيت بيتك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 14انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
احلى دنيا :: التسليه والترفيه :: العاب ومسابقات الاعضاء-
انتقل الى: