احلى دنيا
لا تكتفى بالنظر الى المواضيع بل كن اول من يبدى برأيه فيها
شارك معنا واثبت انك موجود

ادارة / أحلى دنيا
احلى دنيا
لا تكتفى بالنظر الى المواضيع بل كن اول من يبدى برأيه فيها
شارك معنا واثبت انك موجود

ادارة / أحلى دنيا
احلى دنيا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى دنيا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بتحبيه؟؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
happyprincess
عضو فعال
عضو فعال
happyprincess

بتحبيه؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: بتحبيه؟؟؟؟   بتحبيه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 12:46 pm

بتحبيه؟؟؟؟
اختى الحبيبه**** اشهد الله انى ما كتبت هذه الكلمات الا حبا لك وخوفا عليكى ورعيه فى ان نشرب جميعا من يدى رسول الله صلى الله عليه وسلم*
اختى الحبيبه والله عليكى ان تقفى مع نفسك
وتساليها
هناك ملك يمين وملك شمال بيكتبوا كل شى **** وقفتك معا *** نظراتك ليه*** كل مسد*(وكل) (وميسح ) ارسلتيها ليه***هيكتبها ملك اليمين ولا ملك الشمال
الارض اللى انتى واقفه عليها معاه هتشهدليكى ام عليكى **
لو( رسول الله صلى الله عليه وسلم)جاءالان وانتى بتكلميه هتقوليله ايه..... صاحبى؟؟؟؟؟
لو ملك الموت جالك الان وانتى بتكلميه هتقولى لربنا ايه؟؟؟؟؟؟ حبيبى؟؟؟؟؟؟؟ انتى كده رخصتى نفسك ......مقامك ان شاب يتقدم لكى فى بيت اهلك.......... مقامك ملكه على (الحور العين)فى الجنه وليس فتاه رخيصه (يا ايتها الغاليه)ونهايه علاقتها معه ان لم تتوبى فا الى النار
الم تسمعى عن الحادثه الروعه عندما انحرفت سياره نقل الى جانب الطريق فسحقت عده سيارات ...... واثناء انتشال الجثث وجدوا من احدى السيارات وجدوا جثه شاب وفتاه كانوا فى حاله زنا معا فى هذه اللحظه فنزل عليه انتقام من الله وسحقهم الله امام الدنيا كلها.........هل انتى مستعده ان تكونى معه الان وتلقى الله على هذه الخاتمه؟؟؟ اختى الحبيبه تذكرى قبل ان تخطى خطوه واحده معه......انتى ماشيه فى طريق اخره جهنم ......هل تعرفى يا اختاه ما معنى جهنم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جهنم يعنى شعره شعره فى جسدك ستحترق؟؟
جهنم يعنى عضو عضو فيكى سيلتهب ؟؟؟؟ ايه
اللى يستاهل
هل تعلمى ان سبب العلاقه ربنا ممكن يقول للملائكه يوم القيامه خذوها الى النار
ستجدى 70 الف ملك ينقضوا عليكى لينفذوا حكم الملك ......فتصرخى ؟ياخدونى فين يارب انا لم ان احتمل عود كبريت مشتعل فى الدنيا.......اتحبس فى تابوك جمر ازاى يارب؟؟؟؟؟؟؟ انا لم اكن احتمل ماء ساخن يشوى جلدى فى الدنيا اصبح وانام اشرب من الحميم والمهل ازاى يا رب ؟ ؟؟؟؟؟
فتسمعى النداء الاخير خذوها الى النار مش انتى ال مشيتى معاه
وانتى عارفه انك كده بتغضبينى؟؟
كنت بحبه حب حرام قائم على اساس حرام دى
عاقبته يوم القيامه
تخيلى نفسك لحظه البعث الكفن يتمزق من حول جسدك تنتفضى من تحت التراب........صراخ من حولك من كل جهه لكنك لا ترى اى شى واذا بيد على كتفك من الجانبين فتصرخى بفزع مين؟سائق وشهيد ستساقى للعرض على(الله) عاوزه تمشى معاه ؟؟ امشى معاه لكن هينجيكى يومها من العذاب الرهيب .....
حذرى ان ينظر الله لكى وانتى تقولى له كلام الحب الحرام فينظر الله لكى نظره غضب ؟ ولو نظر الله لكى نظره غضب فقد ضعتى ......وضاع كل شئ فى دنيتك ودينك واخرتك وستظلى غارقه فى غضب (الله) ان لم تتوبى
حبيبه الله اليكى هذه الصفقه.
حبيبه الله تسبيه وتنجى من عذا ب القبر ؟
حبيبه الله تسبيه ولا تقعى من الصراط الى جهنم؟
حبيبه الله تسبيه وربنا يعوضك احسن منه؟؟
حبيبه الله تسبيه ولا يشتعل عليكى قبرك نارا؟؟
حبيبه الله تسبيه وتفوزى بحب الله؟؟؟
من ترك شيئا لله عوضه الله خيرا منه... لو تركتيه لاجل الله ..... لو هو الخير ليكى سيئتى الله به اليكى فى الحلال ولو ليس الخير ليكى سيعطيكى الله من هو خير منه
ده اختيارك لنفسك.... ما تتركى (الله) يختار ليكى.........
لسه بتقولى بتحبيه ؟ لو بتحبيه سبيه لله....... انتى كده سبب فتنه فى دينه ( والله يقول الذين فتنوا المؤمنين والمؤمنات ثم لم يتوبوا فلهم عذاب جهنم ولهم عذا ب الحريق)
بتحبيه لو بتحبيه خافى عليه . انتى كده هتوديه جهنم
ترضى تكونى انتى السبب ان يشتعل قبره نار؟
ترضى تكونى انتى السبب ان تزل قدمه من على الصراط الى النار؟
ترضى تكونى انتى السبب انه يتعذب فى جهنم؟
تذكرى انك لكى تقابليه الان او تحدثيه فى الهاتف6 ساعات خنتى ابوكى وخنتى امك ...وخنتى اخواتك ,,,,,,, وخنتى قبل هذا (ربك) ودينك.
ولعقوبه لهذا الا ان يخونك هذا الشاب فى يوم من الايام او يخونك زوجك فى المستقبل ...
الجزاء من جنس العمل

ما تفعليه الان خيانه لزوجك فى المستقبل لان مشاعرك من الان ملك ليه هو تذكرى انك ممكن
تحرمى من نعمه الزواج طول حياتك بسبب المعصيه حتى لو تزوجتيه
سيحاسبك الله عل كل دقيقه عصيتى الله معه قبل الزواج
واخيرا .. هذه رساله لكى من الله والله يقول(وما كنا معذبين حتى نبعث رسولا)
وممكن تكون دى اخر رساله توصلك قبل الموت
الان حالا خذى قرار ان تتركيه....اختارى هو ام الله ....
قولى له ان الح عليكى لتعودى اليه انا مستعده اضحى عشانك باى شئ الا (ربنا)
انا مستعده اخسر عشانك اى شئ الا ربنا
توصيات عمليه للنجاه من النار*****
استعينى بالدعاء فالله قادر ان يرزقك الزوج الصالح الذى يحبك وتحبيه ويملا حياتك بالسعاده والحب,,,,, قولى يارب تركته لاجلك وانا واثقه انك ستعطينى الافضل من عندك
2 حتى يلتئم الجرح لابد ان يغلق عليه تماما غيرى رقم موبيلك وتخلصى من كل هداياه ومن رقمه
3 ابتعدى عن اى مكان ممكن تقابليه فيه
4 اسمعى كل يوم شريط دينى يذكرك بالله
5 نصيحه مجرب ..اول اسبوع بعد تركه هتحسى انك معذبه ثانى اسبوع هتحسى انك ندمانه انك تركتيه ثالث اسبوع من الدعاء وصحبه الملتزمات وحضور الدروس ستحزنى عند تذكره فقط وبالتدريج ستندمى على كل يوم جعلتيه جدارا بينك وبين الله

www.way2allah.com
happyprincess
نور القمر
مديرة أحــــــــ دنيا ـــــــلى
مديرة أحــــــــ دنيا ـــــــلى
نور القمر

بتحبيه؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بتحبيه؟؟؟؟   بتحبيه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس مارس 26, 2009 12:52 pm

هند انا موفقاكي
بس علي فكره الحب موجود
دا السيده خديجه حبت الرسول وحبها
https://a7ladonyaa.yoo7.com

بتحبيه؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1